امکان با دارا بودن ۶ بازوی اجرایی و عملیاتی در حوزه های مشاوره های مدیریتی، مطالعات بازار، آموزش، پژوهش، مطبوعات، تبلیغات و نشر با شعار " در تسخیر زمان همراه شما هستیم “ در پی جلب رضایت حداکثری مخاطبین و هواداران خویش می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه سایر بخش های این پایگاه الکترونیکی را ملاحظه فرمایید.

آموزش کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کلید خورد.

کانال تلگرام امکان امکان
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ آموزش کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کلید خورد.
و باز هم یک دوره آموزشی خلاقانه محور و کاملا متفاوت برای کارکنان دستگاههای دولتی با هدف ایجاد تغییر در نگاه و تربیت اصولی در نظام خانواده

از ابتدای مهرماه ۱۳۹۷ وظیفه آموزش کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع الگوی مدیریت ایرانی اسلامی پیشرفت به دفتر مطالعات و پژوهش های علی شیخ زاده سپرده شد.

این دوره که یکماه به طول می انجامد برای حداقل ۳۰۰ نفر از کارکنان الزامی خواهد بود.

در این دوره به مفاهیم مدیریت از دریچه فرهنگ ایرانی اسلامی و ارایه الگوی ویژه مدیریت کارآمد و با هدف توسعه و پیشرفت پرداخته می شود.

دکتر شیخ زاده به عنوان مدرس این دوره،‌ مبحث خود را با شعاری از سردرب دانشگاه گندی شاپور یا همان جندی شاپور – شوشتر ایران آغاز نمود که چنین است:

تدبیر بر شمشیر پیروز است!

همچنین در این دوره به فرازهایی از بزرگان دینی پرداخته که در الگوی مدیریت ایرانی جانمایی می شوند.

الگوی مدیریت ایرانی اسلامی بر مبارزه جدی با فساد دولتی و اقتصادی تاکید دارد و جامعه را از دریچه خانواده ها می نگرد. همچنین در این الگو، نظام آموزش و پرورش به جای آموزش ضرب و تقسیم و امثالهم لازم است قدرت تغییر کردن را به انسانها بیاموزد.

در قرن ۲۱ بی سواد کسی است که نتواند تغییر کند.

در نهایت به مفهوم منتورینگ، برنامه ریزی، هدف گذاری و نظام خود کنترلی پرداخته می شود.

بزودی اسلایدهای این دوره در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت…

 

Visits: 145