سرمایه گذاری پول با کمترین ریسک و بالاترین درآمد
دسته بندی: بازاریابی

سرمایه گذاری پول با کمترین ریسک و بالاترین درآمد

آیا از اینکه ثروتمندان همیشه پولدار می‌مانند و یا با اولین کار به سود به منفعت می‌رسند در حیرت هستید؟ بسیاری از موفقیت های پولی به دلیل مدیریت مناسب پول است. با وجود تعدادی زیادی از بانک ها، شرکت های مالی، کارت های اعتباری، وبلاگ ها و … که در دسترس است- ممکن است انتخاب مکان درست برای سرمایه گذاری پولتان دشوار باشد. گاهی وقت ها سودهای بالا با ریسک زیادی همراه است و نتیجه عکس می‌دهد. فوت وفن هایی برای افزایش پول با ریسک پایین وجود دارد که می‌توانید برای بهترین سرمایه گذاری آن ها را انجام دهید. من در این راستا تحقیقاتی انجام داده ام و در مورد به دست آوردن پول های هنگفت بسیار مطالعه کرده ام! من یک مشاور مالی نیستم و اطلاعات من نمی‌تواند جایگزینی مناسبی برای یک مشاور مالی باشد، اما با استفاده از این راهنمایی ها می‌توانید به یک سرمایه گذاری درست برسید.

خرید طلا

سرمایه گذاری در طلا با موفقیت بسیاری همراه است. به خصوص زمانی که، ارزش دلار کاهش می‌یابد و قیمت خیلی از اجناس بلاتکلیف می‌ماند. زمانی که اوضاع اقتصادی در نابسامانی به سر می‌برد، مردم به دنبال یک سرمایه گذاری قوی مانند طلا می‌گردنند. وقتی که شرایط اقتصادی در زمان بد و ناآرام است سرمایه گذاری در طلا یک تضمین خوب به حساب می‌آید و خواهید دید زمانی که اقتصاد رو به نزول است ارزش طلا بالا می‌رود. اطلاعات در خصوص سرمایه گذاری درطلا بسیار واضح است و همیشه در نوسانات اقتصادی ارزش آن بالا می‌رود. سرمایه گذاری در دیگر فلزات گرانبها نیز ممکن است ایده خوبی باشند.

پول نقد و ارز دیگر کشورها

ترجمه و گردآوری: واحد تحقیق و توسعه دفتر مطالعات و پژوهش های علی شیخ زاده

نگه داری پول به صورت پول کاغذی همیشه هوشمندانه بوده. زمانی که ارزش دلار بالا می‌رود، پول های شما هم زیاد می‌شوند. با نگاهی به تاریخ متوجه می‌شوید که این منطق همیشه وجود داشته. در کشورهایی که اقتصادشان رو به افزایش و پیشرفت است، قدرت خرید ارز افزایش خواهد یافت. با وجود خطر تورم ممکن است پول نقد شما در کمترین ارزش قرار بگیرد اما اگر سرمایه گذاری با کمترین خطر را می خواهید، پول خود را در ارز کشورهای مختلفی که فکر می‌کنید اقتصاد آنها رشد خواهد کرد، حفظ کنید. در غیر اینصورت بهتر است حساب پس اندازها و راه های نامطمئن را فراموش کنید و مانند مادربزرگ ها پولهایتان را زیر قالیچه نگه دارید. مثلا اگر اهل کشورهای آسیایی و آمریکایی هستید پول خود را با ارز یورو و یا پوند انگلیس نگه دارید و یا برعکس که این کار می‌تواند یک سرمایه گذاری هوشمندانه باشد.

حساب جاری آنلاین

بسته به اینکه هرچند وقت یکبار و چه مقدار پول می‌خواهید سرمایه گذاری کنید ،حساب جاری آنلاین می‌تواند برایتان پر منفعت باشد. با شرایط مناسب، بعضی از بانک ها سود خوبی را سالانه عرضه می کنند. انتخاب این گزینه خاص مستلزم بررسی های زیادی است تا بدانید که چه نوع حسابی برای شما بهتر است، اما در این نوع سرمایه گذاری دستتان باز است و همچنین از خطر کمتری هم برخوردار است. چیز خوبی که در حساب های جاری وجود دارد این است که شما هرموقع که خواستید می‌توانید پول خود را دربیاورید.

اوراق خزانه داری آمریکا

اوراق خزانه داری یک سرمایه گذاری خوب در دولت آمریکا محسوب می‌شود و با توجه به میزان تعهد اوراق حداقل زمان سررسید 10 سال و حداکثر 30 سال است. این حساب انعطاف پذیر نیست و شما نمی‌توانید تا پایان سررسید به حساب خود دست بزنید. کمترین مقدار سرمایه گذاری 1000دلار است. این اوراق ریسک بسیار کمی را به همراه دارد، زیرا که توسط دولت ایالات متحده حمایت می‌شود. آنها بین 1% تا 2.63% به سرمایه گذاران سود پرداخت می‌کنند. تنها ایراد این سرمایه گذاری این است که شما تا پایان سررسید اوراقتان نمی‌توانید به پول های خود دسترسی داشته باشید.

گواهی سپرده

گواهی سپرده نوعی ورقه بهادار است که توسط بانک های تجاری ارائه می‌شود و به شخص حامل این حق را می‌دهد تا سود سپرده را دریافت کند. یک گواهی سپـرده دارای تاریخ سررسید و یک نرخ سود ثابت است که می‌تواند با هر عنوانی توزیع شود .این نوع سرمایه‌گذاری در واقع دو مزیت عمده دارد، نخست اینکه سرمایه‌گذار می‌تواند به دقت بازده ی پول خود را محاسبه کند. دوم، زمان سررسید اصل و بهره ی گواهی نیز مشخص است و سود آن بسته به میزان سپرده شما دارد. گواهی غیرقابل مبادله، قابل فروش مجدد نیستند و دارندگان آن در صورت نیاز به وجه نقد تنها می‌توانند به موسسه سپرده‌پذیر مراجعه و با تحمل جریمه در نظر گرفته شده، سپرده ی خود را از موسسه خارج کنند.

بازار پول آنلاین

بازار پول جاییست که در آن ابزارهای مالی با سررسید کوتاه مدت (کمتر از یکسال) و نقدینگی بالا داد و ستد می شود. استفاده کنندگان از این بازار معمولاً افرادی هستند که وام می گیرند یا وام می دهند با شرایط بازپرداخت از یک روز تا کمتر از یک سال. رایج ترین ابزارهای بازار پول شامل اوراق تجاری، اسناد خزانه، پذیرش بانکی،گواهی سپرده و … می باشد. پیدایش اینترنت مزایای بسیاری برای مصرف کنندگان عادی به ارمغان آورده است که یکی از آن ها داشتن یک حساب در بازار پول است که این بازار یک ترکیب عالی از انعطاف پذیری و بازده پایدار و ثابت است. در صد بهره سالانه خوبی دارد و می‌توانید به طور میانگین در ماه 6 مرتبه در حساب خود سپرده اضافه و یا کم کنید. البته که هر بانکی شرایط ویژه خودش را دارد، اما این یک میانگین است. در حساب های بازار پول تغییر میزان سود بسیار سریعتر از حساب پس انداز است و زمانی که اقتصاد افزایش پیدا می‌کند این میزان سود بالا و بالاتر می‌رود.

حساب پس انداز آنلاین

یک بانک محلی برای حساب پس انداز خود پیدا کنید. یک حساب پس انداز آنلاین، بازدهی بالا و سرویس استثنایی را به مشتریان ارائه می‌دهد. در این حساب آنلاین سود خوب و بالایی به افراد پرداخت می‌شود که یک سود بزرگ است و من اعتقاد دارم که آینده سرمایه گذاری و بانکی در این کار است. شما همچنین می توانید تا 6 بار در سال پول خود را برداشت کنید.

برای دانلود pdf این مقاله جذاب کلیک کنید.

ترجمه و گردآوری: واحد تحقیق و توسعه دفتر مطالعات و پژوهش های علی شیخ زاده

Visits: 163

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *