امکان با دارا بودن ۶ بازوی اجرایی و عملیاتی در حوزه های مشاوره های مدیریتی، مطالعات بازار، آموزش، پژوهش، مطبوعات، تبلیغات و نشر با شعار " در تسخیر زمان همراه شما هستیم “ در پی جلب رضایت حداکثری مخاطبین و هواداران خویش می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه سایر بخش های این پایگاه الکترونیکی را ملاحظه فرمایید.

شغل های پردرآمد با سرمایه کم در بازار کاری ایران

کانال تلگرام امکان امکان
شغل های پردرآمد با سرمایه کم در بازار کاری ایران
دسته بندی: کارآفرینی

شغل های پردرآمد با سرمایه کم در بازار کاری ایران

شغل یا کسب وکار امروزه از بزرگترین معضلات در کشور ما یاد میشود. ما در این مطلب به بررسی 10 شغلی که در بازار ایران به شما کمک میکند که به درامد خوبی برسید و به شما برای شروع یک فضای کاری جذاب با درآمد خوب کمک خواهد کرد.

فروش محصولات هنری

امروزه هر چقدر بتوانید ایده ای خلاقانه تر را با شیوه های ارزان قیمت عرضه کنید می توانید فروشی دست نیافتنی داشته باشید، فروش محصولات هنری اعم از نقاشی و ساخت وسایل با متریال های متفاوت می تواند یک بازار کار ایده آل برای افرادی باشد که دارای ذوق و سلیقه هنری هستند و می خواهند یک درآمد ثابت و ساده در خانه ی خود داشته باشند. ساخت زیور آلات، دست سازهای متفاوت با مواد بازیافتی و … همه ایده هایی هستند که در بین عام مردم می تواند رواج پیدا کند، علاوه بر این ارزش افزوده ی این شغل به طور چشم گیری بالاست.

طراحی دکوراتیو

بسیاری از افراد علاقه دارند محیط پیرامون و زندگی خود را شخصا طراحی و دیزاین کنند، این امر می تواند یکی از نشانه هایی باشد که بتوانید این کار را برای دیگران نیز انجام دهید و با دست مزدی کم شروع به فعالیت کنید، این امر که بتوانید مکانی را مناسب زندگی ایده آل شخصی کنید امروزه یکی از پر طرفدارترین شغل های دنیاست. اگر بتوانید با استعدادی که در خود دارید همراه با مجلات و کتب به تجربه ی خود نیز بیافزایید می توانید یک طراح خاص و کاربلد شوید.

سرویس فروش هدیه

برای شما هم پیش آمده که برای خرید هدیه برای عزیزانتان دچار مشکل و تردید شده باشید و دست آخر هم مبلغی را به عنوان کادو در ساده ترین شکل ممکنه به طرف مقابل داده باشید. اما با کمی جست و جو در اینترنت شما می توانید کسی باشید که ایده های جدید را در قالب یک پیشنهاد و در برابر دریافت مبلغی ارائه می دهید و اینگونه یک کسب و کار بی دردسر و همیشگی داشته باشید، سرویس فروش هدیه می تواند یک استارت اپ هم قلمداد شود چرا که با تهیه و دسته بندی انواع هدیه ها و عرضه ی مستقیم آن ها به صورت آنلاین در وقت بسیاری از افراد هم صرفه جویی می شود.

شبکه های اجتماعی

با پیشرفت دنیای تکنولوژی و دنیای دیجیتال کسب و کارها هم رنگ و بویی جدید به خود گرفتند، شبکه های مجازی با داشتن تعدادی زیادی مخاطب می توانند بستر مناسب برای خرید و فروش هر نوع کالایی را فراهم آورند، کانال های پر مخاطب تلگرام، صفحه های پر بازدید اینستاگرام، سایت های پر طرفدار و … همگی راه های جذب مشتری هستند که می توانند حتی با تبلیغ در آن ها کسب درآمد نمود. همه ی این ها منوط به استفاده ی درست از این شبکه های اجتماعی است.

 

ترجمه و گردآوری: واحد تحقیق و توسعه دفتر مطالعات و پژوهش های علی شیخ زاده

تولید محتوا

همه ی محصولات و موضوعات احتیاج به یک راهنمای استفاده و خرید دارند، چطور در کنار کالاهای فیزیکی هنگام خرید یک بروشور وجود دارد و با توضیحات کلامی به مخاطب اطلاعاتی را ارائه می دهد در دنیای دیجیتال و اینترنت هم باید اینگونه متن ها نوشته و عرضه شوند، کسی که عهده دار تولید محتوا است باید با مهارت و نوشتاری خاص مخاطب را جذب و به طرف محصول و هدف خود بکشاند. این تولید محتوا به جز در دنیای مجازی می تواند در روزنامه ها و مجلات و دفترچه های راهنما نیز بسط پیدا کنند.

نمایندگی فروش

یکی از مهارت های مهم در عرضه ی کالای مورد نیاز بحث بر روی متقاعد کردن برای خرید و تخفیف گرفتن است، که به طور عامیانه به چانه زدن معرفی می شود. همیشه در هر معامله ای دو طرف حضور دارند، خریدار و فروشنده، نمایندگی فروش با اتصال این دو طرف به یکدیگر سعی دارد هم محصول شرکتی که نمایندگی آن را به عهده دارند به فروش برسانند و هم بتوانند با متقاعد کردن طرف خریدار سودی خوب را نصیب خود کنند. در راه این شغل پیشرفت های زیادی قابل پیش بینی است به طوری که می تواند در صدر یکی از شغل های درآمد زا قرار گیرد.

مشاور برگزاری مراسم

برگزاری یک مراسم علاوه بر استرس های خاص خودش و حضور در آن احتیاج به یک بلده کار دارد که بداند چه چیزی مورد نیاز است و چه کارهایی باید انجام شود. اگر شما هم اهل برگزاری مهمانی های بزرگ هستید و تجربه ای در این زمینه دارید می توانید با عهده دار شدن این مسئولیت و بستن قرارداد با شخص مورد نظر یک کار جدید را شروع کنید، برای انجام درست این امر احتیاج به یک روابط عمومی قوی و تجربه زیاد دارید، باید بدانید چه چیزی مناسب و ایده آل مراسم است و تهیه و زمان بندی آن به چه صورت انجام گیرد.

وب هاستینگ فروش فضای اینترنتی

سایت هایی که همه روزه در حال خدمات رسانی به شما هستند همگی متشکل از چندین بخش هستند، تصاویر، اسناد و … برای دست رسی به این تصاویر و فایل ها به مراجعه کنندگان نیاز است که رایانه ای بر روی شبکه ی اینترنت این فایل ها را در خود نگه داری کند، کسانی می توانند این شغل را انتخاب کنند که تا حدودی آشنایی به این فضا و نوع عملکرد آن داشته باشند و از همه مهم تر سرعت اینترنت مناسبی در اختیار داشته باشند، این کار به صورت دور کاری و با کمترین میزان رفت و آمد انجام می شود که خود باعث سود خوبی از این کار می شود.

تولید صیفی جات

در دنیای ماشینی این روزها کمتر مواد ارگانیک و طبیعی در اختیار مردم قرار می گیرد، داشتن یک باغچه و انجام کارهای باغبانی نتنها روحیه ی شادی به شما خواهد بخشید بلکه می تواند موجب تولیداتی تازه و بازارپسند باشد. صیفی جاتی نظیر سبزی های مختلف، گوجه و .. همه می توانند با کمترین هزینه کاشته شوند به سوددهی قابل توجهی برسند. این کار با کمترین متراژ قابل اجراست و با آبیاری قطره ای می تواند محصولی ارگانیک و طبیعی را به دست مشتری برساند.

ملک یاب

کمتر کسی دیگر برای خرید و فروش خانه و آپارتمان خود املاک های مختلف را کند و کاو می کند، اکثرا با اولین املاکی به تفاهم می رسند تا در وقت خود صرفه جویی کرده باشند و از این کار کسالت بار رهایی یابند، با کمی تحقیق در دور و اطراف و املاک و خانه های مورد نظر می توانید واسطه ای بین فروشنده و خریدار و املاک باشید، طوری که شما به عنوان یک دستیار و همه کار برای آن ها کار انجام دهید و حقوق دریافت کنید تا هم در وقت آن ها صرفه جویی کرده باشید و هم خود به عنوان یک شغل دارای درآمد باشید.

برای دانلود PDF این مقاله جذاب کلیک کنید.

ترجمه و گردآوری: واحد تحقیق و توسعه دفتر مطالعات و پژوهش های علی شیخ زاده

Visits: 427

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *