10 راز کسب درآمد در هنگام خواب!
دسته بندی: بازاریابی

10 راز کسب درآمد در هنگام خواب!

اکنون بیشتر از همیشه، مردم به دنبال روش‌های جدید برای کسب درآمد 24 ساعته در روز، هفت روز هفته بدون نیاز به نشستن پشت یک میز هستند. اما، این روش‌های منفعل جدید برای کسب درآمد، نیازمند سرمایه‌گذاری کمی در زمان برای خودکارسازی فرایندهای کاری شما است. اجازه دهید من این پروسه را به شما معرفی کنم.

هزاران راه وجود دارد که امروز می‌توانید پول به دست آورید. تا زمانی که شما یک اتصال به اینترنت و یک رایانه یا دستگاه تلفن همراه دارید، فرصت‌های شما بی‌پایان است. نمونه‌هایی از مشاغل جدیدی که می‌توانید برای شغل جانبی خود در نظر بگیرید عبارت‌اند از:

وبلاگ نویسی

آموزش آنلاین

ایجاد کتاب‌های الکترونیکی

وب‌سایت‌های ساخت و کپی کردن

در حالی که فرصت‌های کار آنلاین بی‌پایان است، خودکار کردن آن‌ها می‌تواند بیشتر شما را به چالش بکشد. اگر چه کار آنلاین به شما اجازه خواهد داد که از هر کجا کار کنید، همچنین این امر می‌تواند خوشایند باشد هنگامی که زمان زیادی را برای خود داشته باشد، مگر نه؟ اگر کاری که از آن  لذت می‌برید را پیدا کرده‌اید، اما می خواهید آن را یک گام به جلو ببرید و درآمدی را در حالی که خواب هستید به دست آورید، از 10 راز برتر من مطلع شوید.

 .1چت‌‌بات‌های ( chatbots ) خودکار  بازاریابی، فروش و مراقبت از مشتری  ایجاد کنید.

در حالی که ممکن است برخی از وظایف بازاریابی، فروش و مراقبت از مشتریان خود را به اعضای تیم منتقل کرده یا حتی با ابزارهایی مانند Hootsuite آن را خودکار کرده باشید، راه ساده‌تر برای برداشتن زمان و بار مالی بر شانه‌هایتان وجود دارد.

چت‌بوت اخیراً بسیار محبوب بوده، چرا که فناوری قدرت آن‌ها به طرز چشمگیری پیشرفت کرده است. امروزه ایجاد یک چت روم هوش مصنوعی، بسیار آسان است و به لطف سیستم عامل ساخت چت‌بوت، شما حتی به هیچ دانش برنامه‌نویسی نیاز ندارید.

شما می‌توانید یک چت‌بوت ایجاد کنید که:

می‌توانید سفارشات خود را دریافت و به درخواست مشتریان از مسنجر فیس بوک، نظرات و پست‌ها را پاسخ دهید

می‌تواند با تمام سیستم‌عامل‌های پرداخت اصلی ادغام شود

۲۴ ساعته و هفت روز هفته برای پاسخگویی به مشتریان از سراسر جهان در دسترس باشد

می‌تواند بر اساس تقاضا، تبلیغات، پیشنهادات و معاملات شخصی را انجام دهد.

2. خود را به عنوان یک نام تجاری ارتقا دهید.

اگر شما قبلاً موفق شده یا هنوز در مسیر یافتن آن هستید، باید شیوهایی که می‌توانید خود را به عنوان یک نام تجاری ارتقا دهید را جست و جو کنید. البته، چت‌بوت به شما با وظایف بازاریابی جزئی کمک خواهد کرد، اما شما باید خود را به‌گونه‌ای ارتقا دهید که دیگران را آگاه سازد که یک شخصیت مطمئن، معتبر و قابل اعتماد در صنعت خود هستید.

برای رسیدن به این هدف، محصولات اطلاعاتی مانند کتاب‌ها، فیلم‌ها و مجلات آنلاین را برای مخاطبان خود ایجاد کنید. هنگامی که ساعت‌ها برای ایجاد این قطعه‌ها وقت صرف کردید، گام بعدی این است که آن‌ها را به فروش برسانید و پول به دست آورید.

3. خروجی‌های خود را ساده کنید.

شما نمی‌توانید همه کارها را انجام دهید، مخصوصاً اگر بخواهید جنبه‌های عملیاتی کسب و کارتان را به صورت خودکار انجام دهید. برای رسیدن همه چیز به بهترین توانایی خود، باید خروجی‌های خود را ساده کنید. برای انجام این کار، آنچه که  ارائه می‌دهید را ساده کنید.

به جای ارائه انواع مختلفی از محصولات و خدمات به مخاطبان خود، بر حداکثر پنج محصول که به طور خوب انجام می‌دهید تمرکز کنید و از آنجا رشد کنید. به عنوان مثال نگاهی به استارباکس بیندازید. این نام تجاری قهوه، شیرینی و برخی غذاهای سریع را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. سادگی که این شرکت توسط آن عمل می‌کند، دلیل کلیدی است که می‌تواند پیشنهادات خود را در مقیاس جهانی گسترش دهد.

4. با نرخ ثابت فروش داشته باشید.

فروش محصولات و خدمات با نرخ‌های مختلف پیچیده است و کارآمد نیست. گذشته از این واقعیت که شما احتمالاً مشتریان بزرگ و کوچک، از سراسر جهان دارید، می‌تواند سیستم حساب دهی شما را شلوغ و به‌هم‌ریخته کند. یک شرکت که خدمات خاصی را با هزینه ثابت ارائه می‌دهد و به مشتریان اجازه می‌دهد که این اشتراک‌ها و بسته‌ها را مستقیماً از وب‌سایت شما خریداری کنند ایجاد کنید. شما فروش مستقیم‌تری خواهید داشت و مشتریان شما به طور خودکار در شما سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

ترجمه و گردآوری: واحد تحقیق و توسعه دفتر مطالعات و پژوهش های علی شیخ زاده

5. یک محصول یا سرویس ایجاد کنید که هرگز از مد بیرون نیاید.

شما باید یک کسب و کار ایجاد کنید که یا یک محصول یا خدماتی را ارائه کنید که بسیاری از مردم اکنون نیاز دارند و یا حتی بهتر از آن یک محصولی که از مد خارج نمی‌شود. هنگامی محصولات مطرح است، به محصولی فکر کنید که  می‌تواند ارزان ساخته شود و نیاز به پر کردن مجدد برای عملکرد دارد.

با این کار، نه تنها مبلغی هنگفتی را برای فروش محصول اصلی می‌گیرید، بلکه یک جریان مستمر از درآمدهای شخصی را نیز دریافت خواهید کرد. مثلاً به یک چاپگر فکر کنید شما هم اکنون می‌توانید یکی را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید، اما برای استفاده از آن، همیشه به جوهر نیاز خواهید داشت. چاپگرها محصول هستند و  جوهر آن پر کردن مجدد آن می‌شوند.

6. به یک وابسته تبدیل شوید.

چندین راه برای به دست آوردن پول بدون انجام کاری وجود دارد. برای مثال، شما می‌توانید وابسته آمازون شوید. اگر آمازون فروشی از لینک خود در وب‌سایت شما به دست بیاورد، شما سود می‌برید. اگر شرکت درستی را دنبال کنید، بازاریابی وابسته بسیار سودآور می‌شود.

7. به دیگران آموزش دهید.

منظور من از آموزش به دیگران تغییر شغل و رشته برای تدریس ریاضی در مدرسه ابتدایی نیست. منظور من به داشتن نقش معتبر در زمینه خود و تدریس روش‌های خود به کارآفرینان است. تعدادی از راه‌ها وجود دارند که می‌توانید به دیگران آموزش دهید، برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

مربیگری

سخنرانی در کالج یا دانشگاه

نوشتن یک وبلاگ

نوشتن یک کتاب

صحبت کردن در مراسم‌ها و کنفرانس‌ها

8. در سایر شرکت‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

یک سرمایه‌گذاری، به عبارت ساده، راهی برای پول شما است تا پول بیشتری به دست آورد. اگر چه وام‌های شما باید محاسبه شود، باید برخی از سود خود را در شرکت‌های دیگری که نیازهای دیگر مشتریان شما را برآورده می‌کنند، سرمایه‌گذاری کنید. این یک راه خوب برای ایجاد پول بیشتر در حالی که خودتان را به عنوان شخصی که به دیگران کمک می‌کند و خواسته‌های مخاطبان خود را درک می‌کند، جلوه می‌کنید است.

9. یک تیم استخدام کنید

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، نمی‌توانید همه چیز را به تنهایی انجام دهید. ساده سازی خروجی‌های شما فوق العاده است، اما به یک تیم برای پشتیبانی نیاز دارید. شما نیاز به یک تیم قابل اعتماد و متنوع دارید. هر منطقه از شرکت شما باید توسط یک متخصص در آن زمینه تحت پوشش قرار گیرد. شما نیاز به بازاریابی، فروش، مراقبت از مشتری، مالی، و منابع انسانی  خواهید داشت.

10. تلاش‌های خود را بهینه کنید.

هنگامی که هر جنبه‌ای از شرکت شما در حال اجرا است، شما باید ارزیابی کنید و باز  هم ارزیابی کنید و آن‌ها را به منظور اطمینان برای رسیدن به بهترین توانایی خود بهینه‌سازی کنید. شما یک پست وبلاگ را بدون اصلاح و بهینه‌سازی آن نخواهید نوشت همین عمل نیز برای بازاریابی، فروش، امور مالی و سایر عملیات دیگر نیز کاربرد دارد.

سرانجام…

خودکار سازی فرایندهای شما به شما کمک می‌کند تا خودتان را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که عملیات شما کارآمد باشد. با انجام این کار، نه تنها در هنگام خواب می‌توانید درآمد کسب کنید، بلکه زمان بیشتری برای سرمایه‌گذاری در سایر پروژه‌هایی که می‌توانند به صورت خودکار و یکسان اجرا شوند، در اختیار خواهید داشت و یک چرخه عمر پولی ایجاد خواهید کرد که در نهایت برای شما میلیون‌ها به بار می‌آورد.

ترجمه و گردآوری: واحد تحقیق و توسعه دفتر مطالعات و پژوهش های علی شیخ زاده

برای دانلود pdf این مقاله جذاب کلیک کنید.

Visits: 80

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *