آیا این عادت ها در مسیر کاری شما وجود دارند؟
دسته بندی: مدیریت

آیا این عادت ها در مسیر کاری شما وجود دارند؟

این سه عادت اغلب در زندگی زنانی که تلاش می‌کنند تا خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند وجود دارد و شما می‌توانید از آن ها به عنوان یک راهکار استفاده کنید.

تصورکنید در اتاقی که مملو از 10هزار زن است چه انرژی زیادی وجود دارد. کنفرانس پسیلوانیا در یک روز میزبان 10 هزار مهمان و 100سخنران بود.

یکی از مباحثی که در آنجا مطرح شد، عاداتی بودند که انجام آن ها در طول مسیر کاری برای رسیدن به موفقیت و جایگاه بالاتر کمک کننده هستند. هرچقدر که سمت بالاتری را در سازمانی به دست آورید، به احتمال زیاد باید عادت ها و رفتارهای جدیدی را هم در کنار کسب مهارت های بیشتر اضافه کنید. علم عصب شناسی نشان می دهد که شما می توانید مغز خود را برای حمایت از عادت ها و الگوهای فکری جدید بازسازی کنید. با مداومت در انجام آن ها مغزتان با این عادت ها کنار می‌آید و اینگونه شما احساسی خوبی نسبت به آن ها پیدا می‌کنید.

این سه عادت اغلب در زندگی زنانی که تلاش می‌کنند تا خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند وجود دارد و شما می‌توانید از آن ها به عنوان یک تلنگر استفاده کنید.

ترجمه و گردآوری: واحد تحقیق و توسعه دفتر مطالعات و پژوهش های علی شیخ زاده

در رشته کاریتان تخصص کافی را کسب کنید.

داشتن تخصص در رشته کاریتان یک امر بزرگ و مهم بشمار می‌آید، اگرچه این تمام چیزی نیست که شما را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد اما باید تمام تلاش خود را بکنید تا در زمینه کاریتان مهارت و تخصص کافی را کسب کنید. بدیهی است که شاید دیگران متوجه تلاش، کمک و همکاری های شما نباشند.

به جای اینکه به فکر جزئیاتی باشید که شما را به حد کمال گرایی برساند، زمان خود را صرف برقراری روابطی کنید که برای رفتن با سطح بالاتر به آن نیازمندید. فرصت هایی را پیدا کنید تا نتایج کارهایی را که در لحظه انجام می‌دهید را بتوانید ببینید.

از روابط ایجاد شده بیشترین منفعت و بهره را ببرید.

ایجاد کردن روابط به احتمال زیاد یکی از توانایی هایی است که شما در آن پیشرفت و مهارت پیدا می‌کنید. این کار در واقع یکی از نقاط قوت بالای زنان است. صرف زمان برای شناختن دیگران، ارایه کمک و مشاوره، به طور طبیعی و ذاتی صورت می‌گیرد.

برای رسیدن به اهداف شغلی تان، روابط خود را با یک راهبرد استراتژیک روبرو کنید. به یاد داشته باشید، قدرت نفوذ یک خیابان دو طرفه است، در قول‌ها و وعده‌های داده شده صراحت داشته باشید و مفهومات خود را به درستی بیان کنید تا بتوانید موقعیت های خوبی را برای خودتان ایجاد کنید.

 

وقت خود را با دوستانی که راستای یک هدف مشترک هستید، صرف کنید.

عموما زنان قبل از رسیدن به هدفشان در ابتدا تمام تلاششان را برای جلب توجه رییسشان می‌کنند در حالیکه مردان اول می‌پرسند: برای موفق شدن به چه کسی نیاز دارم؟ طبق این گفته، شما همیشه می‌خواهید ارتباطات خود را با نتایجی مطلوب همراه کنید.

برای عبور از نردبان ترقی دوستان هم هدفی را برای معاشرت پیدا کنید. شبکه اتحادی شما بیشتر باید شامل افراد قوی تری باشند که بیشتر حمایتتان کنند. چالش شما این است که مجددا با افرادی که تا به حال صحبت نکرده اید ارتباط برقرار کنید!

برای دانلود pdf این مقاله جذاب کلیک کنید.

ترجمه و گردآوری: واحد تحقیق و توسعه دفتر مطالعات و پژوهش های علی شیخ زاده

منبع اصلی: https://www.entrepreneur.com/article/322686#

Visits: 70

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *