امکان با دارا بودن ۶ بازوی اجرایی و عملیاتی در حوزه های مشاوره های مدیریتی، مطالعات بازار، آموزش، پژوهش، مطبوعات، تبلیغات و نشر با شعار " در تسخیر زمان همراه شما هستیم “ در پی جلب رضایت حداکثری مخاطبین و هواداران خویش می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه سایر بخش های این پایگاه الکترونیکی را ملاحظه فرمایید.

خانواده فرهنگی مطبوعاتی امکان بزرگتر می شود.

کانال تلگرام امکان امکان
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ خانواده فرهنگی مطبوعاتی امکان بزرگتر می شود.

به تازگی دو پایگاه خبری با نام های پایگاه خبری بخریم – نخریم و پایگاه خبری کمکیم ما به بازوی فرهنگی – مطبوعاتی امکان افزوده شد.

واحد روابط عمومی هلدینگ امکان بیان می دارد که پایگاه بخریم – نخریم با هدف حمایت از کالای باکیفیت ایرانی در تلاش خواهد بود تا مبدع یک پویش مردمی اثربخش در راستای شفاف سازی و فرهنگ سازی در مسیر حمایت از کالاهای باکیفیت ایرانی و تکیه بر مزیت های نسبی و رقابتی داخلی است. این پایگاه بر روی دامنه www.bekharinnakharim.ir  در دسترس مخاطبین محترم می باشد همچنین پایگاه خبری کمکیم ما ( ما کمک دست شما هستیم) با هدف ارایه اطلاعات و تازه های صنعت ساختمان، برج ها، مجتمع های تجاری و مسکونی و فناوری های نوین ساختمان در صدد آن است که مرجع قابل تکیه ای در این حوزه باشد. این پایگاه بر روی دامنه komakimma.ir در دسترس همگان قرار دارد.

 

با تشکر – واحد روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ اقتصادی امکان

Visits: 45