امکان با دارا بودن ۶ بازوی اجرایی و عملیاتی در حوزه های مشاوره های مدیریتی، مطالعات بازار، آموزش، پژوهش، مطبوعات، تبلیغات و نشر با شعار " در تسخیر زمان همراه شما هستیم “ در پی جلب رضایت حداکثری مخاطبین و هواداران خویش می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه سایر بخش های این پایگاه الکترونیکی را ملاحظه فرمایید.

ما در راستای حمایت از مشتریان گرامی در جریان صعود قیمتها ثابت ماندیم.

کانال تلگرام امکان امکان
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ما در راستای حمایت از مشتریان گرامی در جریان صعود قیمتها ثابت ماندیم.

همانطور که مستحضر هستید در جریان افزایش غیر قابل باور نرخ برابری ارز با ریال و به تبع آن افزایش چشمگیر و نفس گیر بهای مواد اولیه همچون کاغذ، مرکب چاپ، ملزومات و… بسیاری از شرکتهای تولیدی و خدماتی بهای محصولات خود را تغییر داده و از رشد دلار تبعیت نمودند.

در همین راستا و براساس سیاستهای حمایتی هلدینگ و با تاکید هیات مدیره محترم، کلیه نرخ های مربوط به محصولات و خدمات در هلدینگ اقتصادی امکان و دفتر مطالعات و پژوهش های علی شیخ زاده ثابت و براساس نرخنامه سال ۱۳۹۶ همچنان اعمال می گردد. این تصمیم در جلسه فوق العاده هیات مدیره و مدیران ارشد امکان در روز ۵ شنبه مورخ ۱۸ مردادماه ۱۳۹۷ با اکثریت آرا گرفته شد.

شایان ذکر و توجه است که در ابتدای سال ۱۳۹۷ نیز در هلدینگ اقتصادی امکان قیمتها براساس سال ۱۳۹۶ و کیفیت خدمات فراتر از سال قبل تعریف شد.

قیمت آنچه در امکان ثابت ماند عبارت است از: ۱- انواع کتب منتشر شده از دپارتمان نشر ۲- کلیه محصولات نرم افزاری، لوح فشرده و..  ۳- خدمات فضای مجازی و توسعه برند با تکیه بر ابزارهای سوشیال مدیا ۴- خدمات مشاوره های مدیریتی با توجه به پکیچ های اعلامی در ۴ سطح انتخابی، نقره ای، طلایی و پلاتینیومی ۵- تعرفه تبلیغات در رسانه های تبلیغی و مطبوعاتی ۶- حق اشتراک  ۷- خدمات ثبتی داخلی شامل امور شرکتها و برندها ۸- انواع متنوع خدمات پژوهشی و مطالعاتی

ما معتقدیم هنوز هم میتوانیم به بهترین نحو خدمت صادقانه و خالصانه و باکیفیت ارایه نماییم و با اثرگذاری بیش از پیش مایه توسعه کسب و کارها و ارتقای فردی جامعه شویم.

 

همه با هم به حیث یک شهروند باید در مسیر پویایی اقتصاد فارغ از دولتمردان گام برداریم تا کمترین فشار بر خانواده های ایرانی و صاحبین کسب و کارها تحمیل گردد.

Visits: 189