امکان با دارا بودن ۶ بازوی اجرایی و عملیاتی در حوزه های مشاوره های مدیریتی، مطالعات بازار، آموزش، پژوهش، مطبوعات، تبلیغات و نشر با شعار " در تسخیر زمان همراه شما هستیم “ در پی جلب رضایت حداکثری مخاطبین و هواداران خویش می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه سایر بخش های این پایگاه الکترونیکی را ملاحظه فرمایید.

چاپ کتاب اقتصاد مقاومتی یا مقاومت اقتصادی در انتشارات امکان امروز

کانال تلگرام امکان امکان
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ چاپ کتاب اقتصاد مقاومتی یا مقاومت اقتصادی در انتشارات امکان امروز

چاپ کتاب اقتصاد مقاومتی یا مقاومت اقتصادی در انتشارات امکان امروز

نگاهی نو به بهترین راهکار ارائه شده در زمینه خروج از وضعیت اقتصادی موجود، این عبارتی است که قطعاً شایسته ی شعار این کتاب ارزشمند خواهد بود.

اقتصاد مقاومتی یا مقاومت اقتصادی با بیانی شیوا و کاملاً دسته بندی شده و کاربردی مبحث اقتصاد مقاومتی را شفاف کرده و به مخاطبین نشان می دهد این مفهوم آنچنان پیچیده نبوده و در جای جای زندگی نمود دارد.

این کتاب به قلمعلی شیخ زاده به رشته تحریر درآمده است که سابقه انتشار بیش از ده عنوان کتاب در مباحث مدیریت و بازاریابی دارد. این سابقه تالیف باعث می شود دیدگاه های بیان شده در کتاب اقتصاد مقاومتی یا مقاومت اقتصادی از جامعیت خاصی برخوردار باشد.

قطعاً مطالعه این کتاب شما را در راه رسیدن به ایده آل های اجرایی در اقتصاد مقاومتی یاری خواهد کرد.

%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%88%d9%85%d8%aa%db%8c

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است:

کتاب حاضر با هدف بیان راهکارهای اصولی استقرار نظریه کارآمد اقتصاد مقاومتی و با پشتوانه یک دهه فعالیت مطالعاتی و تحقیقاتی، در تعقیب بیانات رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی تدوین شده است تا دست‌اندرکاران، مدیران، صاحبین کسب‌و‌کارها و حتی عموم مردم جامعه ضمن درک واقعیت و اهمیت این راهکار به سهم و زعم خویش، آن را در زندگی و امورات جاری و فعالیت‌های تجاری، تولیدی و خدماتی به کار بسته تا هر یک به تنهایی سفیر جهاد اقتصادی و عامل ایجاد جهش مثبت در تمامی بخش‌های جامعه برای رفاه اجتماعی باشند.
تاکنون اغلب تحلیل‌ها، بیانات، بولتن‌ها و رسانه‌های مختلف به کلیات و رئوس اصلی این موضوع پرداخته اند و متاسفانه برخی از دانشگاهیان و صاحب نظران اقتصادی به انتقاد از آن پرداخته‌اند؛ درحالی که این مهم با تجربه آزمون شده مثبت جهانی، جای حمایت، همراهی، بومی‌سازی و استقرار سریع و صریح دارد.

اینجانب به عنوان یک نظریه‌پرداز اقتصادی و مدیریتی، جهاد اقتصادی و کمک به تسریع تحقق اقتصاد مقاومتی را تکلیف انسانی و اجتماعی می‌نامم؛ که انجام و اهتمام به آن برای مصرف‌کنندگان، واسطه‌گران، تولید‌کنندگان، صادر‌کنندگان و وارد‌کنندگان به شکلی جدی توصیه می‌شود.

اقتصاد مقاومتی یک حرکت فرمایشی نیست و اقدامات ویژه ای را توأم با عمل و باور قلبی خاص و راسخ می‌طلبد؛ که بی‌شک در ذات هر ایرانی وطن‌پرست به وفور یافت می‌شود؛ بنابراین امیدوارم کتاب حاضر برای هر فرد ایرانی که در اندیشه ی تعالی، توسعه اقتصادی و رونق اجتماعی کشورش است مثمر‌ثمر واقع گردد و دستگاه‌های دولتی با حمایت همه جانبه از بخش خصوصی، فارغ از هر نوع رانت و ویژه خواری، متفاوت با گذشته و خارج از شعار و کلام، در عمل، مسیر را برای تحقق اقتصاد مقاومتی هموار سازند.

 

برای مشاهده فایل PDF کتاب کلیک کنید

Visits: 116