امکان با دارا بودن ۶ بازوی اجرایی و عملیاتی در حوزه های مشاوره های مدیریتی، مطالعات بازار، آموزش، پژوهش، مطبوعات، تبلیغات و نشر با شعار " در تسخیر زمان همراه شما هستیم “ در پی جلب رضایت حداکثری مخاطبین و هواداران خویش می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه سایر بخش های این پایگاه الکترونیکی را ملاحظه فرمایید.

کانون آگهی و تبلیغات امکان تغییر موقعیت جغرافیایی داد.

کانال تلگرام امکان امکان
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ کانون آگهی و تبلیغات امکان تغییر موقعیت جغرافیایی داد.

کانون آگهی و تبلیغات امکان به مدیر مسوولی آقای علی شیخ زاده و به عنوان یکی از زیر مجموعه های هلدینگ اقتصادی امکان و با دارا بودن بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت بعلت برخی محدودیتهای کاری و عدم همکاری لازم از سوی اداره ارشاد مشهد مقدس،‌ بنا به تصمیم هیات مدیره به تهران منتقل شد.

بدیهی است در اغلب استانهای کشور بر خلاف قوانین وضع شده از سوی وزارتخانه های مختلف متاسفانه دستگاههای اجرایی استانی سختگیری های بی مورد و دست اندازهای خاصی برای فعالیت بنگاه های تولیدی و خدماتی ایجاد می نمایند که موجبات هجرت کمپانی ها را به پایتخت فراهم می سازند. هلدینگ امکان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و علی رغم میل باطنی مدیرانش که امکان را با هدف توسعه برنامه ها و دفاترش در سراسر کشور شکل داده اند تصمیم بر تمرکز تمامی مجوزها، پروانه ها و شرکتها در تهران گرفته شده است بدین سبب قرار است ظرف مدت ۲ سال آینده کلیه مجوزها، شرکتهای اقماری، دفاتر فعال در سایر شهرها و… به تهران و در کنار دفتر مرکزی مستقر شوند. نباید فراموش کنیم که فعالیت در پایتخت به مراتب ساده تر،‌ سریعتر،‌ روان تر و با نگاهی بازتر دنبال می شود و دستگاههای اجرایی اگر منفعتی نرسانند لااقل دست اندازی ایجاد نکرده و قوانین دست و پاگیر وضع نمی کنند. متاسفانه بسیاری از کارشناسان استانی در حوزه های مختلف با نگاه بسته و دانش گذشته در تلاش هستند که نادانسته شرکتها و موسسات را به تعطیلی کشانده و کارکنان آنها را روانه خانه نمایند.

برخی از این دستگاهها عبارتند از: وزارت امور اقتصادی و دارایی – شهرداری ها – وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – سازمان فنی و حرفه ای – تامین اجتماعی و… لذا لازم است نهادهای ذیربط  در خصوص فعالیت دوایرشان در سایر استانها و شهرستانها دقت بیشتری معمول نمایند تا این سیستمها حامی بخش خصوصی باشند نه عامل تعطیلی و دلزدگی.

 

Visits: 151