امکان با دارا بودن ۶ بازوی اجرایی و عملیاتی در حوزه های مشاوره های مدیریتی، مطالعات بازار، آموزش، پژوهش، مطبوعات، تبلیغات و نشر با شعار " در تسخیر زمان همراه شما هستیم “ در پی جلب رضایت حداکثری مخاطبین و هواداران خویش می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه سایر بخش های این پایگاه الکترونیکی را ملاحظه فرمایید.

جنجالی ترین اتفاق هلدینگ اقتصادی امکان در سال ۱۳۹۶

کانال تلگرام امکان امکان
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ جنجالی ترین اتفاق هلدینگ اقتصادی امکان در سال ۱۳۹۶

در سال ۱۳۹۶ کتاب سرطان کسب و کار توانست جایگاه ویژه ای در اذهان مخاطبین خود ایجاد نماید.

بنا به گزارش های واصله و بر اساس آمار موجود،‌ کتاب سرطان کسب و کار که مشتمل بر ۴۰ فصل و ۴۰ عارضه کسب و کارهای ایرانی به همراه راه حل های کاربردی آن می باشد در سال ۱۳۹۵ توسط آقای دکتر علی شیخ زاده و براساس تجربیات ایشان در حوزه مشاوره به کسب و کارهای مختلف به رشته تحریر درآمده، در سالی که گذشت بیش از ۲۰۰۰ جلد از آن به فروش رسیده است.

نکته حایز اهمیت در این موضوع قیمت ۵۰ هزارتومانی کتاب است که در ابتدای آن آمده است: کتاب حاضر را براساس بهای تمام شده و هزینه کاغذ و مرکب چاپ خریداری ننمایید بلکه برای اطلاعات ذی قیمت آن تهیه کنید!

استقبال سازمان ها و اشخاص مختلف از این کتاب و خریدهای انبوه نشان دهنده ارتباط مناسبی است که این کتاب با حال و روز مدیران ایرانی برقرار نموده است.

شایان ذکر است که عمده عواید این کتاب در راستای مسوولیت های اجتماعی هلدینگ امکان،‌ به نام خریداران صرف کودکان سرطانی کشور شده است.

این کتاب در سال ۱۳۹۷ و برای دومین بار متوالی در تیراژ ۵۰۰۰ جلد منتشر می شود.

شما می توانید فایل پی دی اف کتاب را از طریق لینک ذیل دانلود نمایید:

سرطان کسب و کار (PDF)

Visits: 49