امکان با دارا بودن ۶ بازوی اجرایی و عملیاتی در حوزه های مشاوره های مدیریتی، مطالعات بازار، آموزش، پژوهش، مطبوعات، تبلیغات و نشر با شعار " در تسخیر زمان همراه شما هستیم “ در پی جلب رضایت حداکثری مخاطبین و هواداران خویش می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه سایر بخش های این پایگاه الکترونیکی را ملاحظه فرمایید.

درمانی برای سرطان کسب و کارها !!

کانال تلگرام امکان امکان
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ درمانی برای سرطان کسب و کارها !!

درمانی برای سرطان کسب و کار ها !!

انتشار کتابی تازه در انتشارات امکان امروز و این بار با رویکردی منحصر به فرد و تازه

قطعاً تا به  حال در گفتگوهای روزمره خود وضعیت بازار را بررسی کرده اید و در اغلب موارد فعالان و صاحب نظران بازار یک جمله ثابت را بیان نموده اند: « بازار خراب است ! »

در محصول جدید انتشارات امکان امروز یعنی سرطان کسب و کار وضعیت بازار به قلم مدرس، محقق و سخنران حرفه ای اصول مدیریت و بازاریابی، علی شیخ زاده بررسی شده است و در آن به مرور عواملی پرداخته شده است که ممکن است در کسب و کار شما دچار نقص باشند و می توان به راحتی آن را درمان نمود.

عوامل فهرست شده در کتاب سرطان کسب و کار گستردگی زیادی دارند و با تلفیق آن ها با اندیشه های کاربردی یک مشاور با سابقه در عرصه مدیریت و بازاریابی قطعاً نتایج بسیار خوبی برای مخاطبین به دست خواهد آمد و

شما را به طبیب کسب و کار خود تبدیل خواهد کرد!

در بخشی از مقدمه می خوانیم:

کتاب سرطان کسب و کار، نتیجه ۵ سال فعالیت حرفه‌ای مشاوره‌ای بنده به صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگی است که در نقطه‌ای به من پناه آوردند تا به یاری آنها بشتابم؛ اما برخی از این مدیران به درمان اعتقادی نداشته و یا درمان را دیر آغاز نموده بودند. به هر حیث بنده به عنوان یک مشاور، بدون هیچ تبعیضی با تمام وجود، ضمن درک مصائب و مشکلات کارفرمایان محترم و خلق تفکر و باور مشترک، تمام آنچه را که می‌دانستم به کار بستم و تا جایی که در رزومه کاری‌ام محرز است به بسیاری از این مدیران کمک‌های شایانی نموده و از گرداب عارضه‌های گوناگون رهایشان کردم.

انتشارات امکان امروز به صورت کامل فرآیند چاپ کتاب را برای شما گرامیان برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد. اگر مایل به انتشار کتاب خود هستید، با ما تماس بگیرید.

 

Visits: 81