امکان با دارا بودن ۶ بازوی اجرایی و عملیاتی در حوزه های مشاوره های مدیریتی، مطالعات بازار، آموزش، پژوهش، مطبوعات، تبلیغات و نشر با شعار " در تسخیر زمان همراه شما هستیم “ در پی جلب رضایت حداکثری مخاطبین و هواداران خویش می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه سایر بخش های این پایگاه الکترونیکی را ملاحظه فرمایید.

روز خبرنگار بر یکایک همکاران خدوم ما در امکان مبارک باد.

کانال تلگرام امکان امکان
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ روز خبرنگار بر یکایک همکاران خدوم ما در امکان مبارک باد.

روز خبرنگار، روزی است که ما با افتخار به آن می بالیم و با پاسداشتش به آرمانهای سازمانی خویش وفادارتر می شویم.

روز خبرنگار ؛ روز امانتداران گفتمان ؛ وقایع و اخبار 
امید که نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی که نمی توانند بگویند یا  فریادشان بی صداست باشد.

در این خصوص جناب آقای دکتر شیخ زاده، مدیرعامل هلدینگ اقتصادی امکان و برای جمعی از خبرنگاران رسانه های وابسته به هلدینگ چنین نکاتی را یادآور شدند:

هفدهم مرداد روز خبرنگار است و هر سال در این روز از این قشر بسیار مهم اجتماع یاد می کنیم هر چند واژه مظلومیت را هم باید در کنار نام ایشان قرار دهیم، چون سطح درآمد ناعادلانه و در عین حال آسیب پذیری آنها و بسیاری موارد دیگر دیده می شود که باید در زمان خود به آن پرداخته شود به هر شکل خبرنگاران دارای حقوق مشخصی هستند که دولتمردان از آن غافل هستند. خبرنگاری شغلی است که موجب ایجاد توازن اجتماعی و سیاسی می گردد. همانطور که ارد بزرگ می فرمایند: دموکراسی و مردمسالاری بدون داشتن رسانه های آزاد بی معناست. بنده به سهم خویش این روز را تبریک و برای یکایک همکارانم چه در رسانه های وابسته به امکان و چه سایر رسانه های همکار، آرزوی کامروزی و بهروزی دارم.

Visits: 117