امکان با دارا بودن ۶ بازوی اجرایی و عملیاتی در حوزه های مشاوره های مدیریتی، مطالعات بازار، آموزش، پژوهش، مطبوعات، تبلیغات و نشر با شعار " در تسخیر زمان همراه شما هستیم “ در پی جلب رضایت حداکثری مخاطبین و هواداران خویش می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه سایر بخش های این پایگاه الکترونیکی را ملاحظه فرمایید.

مشاوره فروش و بازاریابی

کانال تلگرام امکان امکان
مشاوره فروش و بازاریابی

امروزه فروش مناسب و شیوه بازاریابی صحیح یکی از نیازهای اساسی کسب و کارهاست.

 

ما در کنارتان هستیم تا با عارضه یابی های لازم در بخش فروش و بازاریابی به یک برنامه جامع برای این منظور دست پیدا کرده و آن را به شما ارائه کنیم.

وقتی به سازمان های مختلف مراجعه می کنیم مشکل اصلی خود را در حوزه فروش بیان می کنند اما با کمی گفتگوی به نتیجه ای متفاوت می رسیم

مشکل اصلی در نحوه بازاریابی، ارائه توسط بازاریابان، تعریف  غلط فرآیندهای فروش و … است.

با تکیه بر دانش و تجربه ای که نزدیک به دو دهه کسب کرده ایم با افتخار ارائه خدمت خواهیم کرد تا چرخ فروش و بازاریابی سازمان شما سریع تر حرکت کند.

یک نکته را به خاطر بسپارید:

حرکت بدون برنامه در مسیر افزایش فروش و یا بازاریابی مثل شروع حرکت برای مسافرت به مقصدی نامعلوم است. با انتخاب بهترین روش ها و هدف گذاری مشخص هزینه های ریالی و زمان خود را  به بهترین نحو انجام دهید.

بازاریابی | نه شنیدن | فروش | شیخ زاده | علی شیخ زاده | مشاوره کسب و کار

پیشنهاد می کنیم با مشاوران خود در امکان تماس بگیرید تا یک گام به سمت هدف گذاری، برنامه ریزی و عارضه یابی اصولی فرآیند بازاریابی و فروش خود بردارید.

برای ارتباط سریع و سازنده از طریق لینک ارتباطی و در کمتر از ۲ دقیقه، پیامتان را برای ما ارسال نمایید.
در تسخیر زمان همراه شماییم.

Visits: 467