امکان با دارا بودن ۶ بازوی اجرایی و عملیاتی در حوزه های مشاوره های مدیریتی، مطالعات بازار، آموزش، پژوهش، مطبوعات، تبلیغات و نشر با شعار " در تسخیر زمان همراه شما هستیم “ در پی جلب رضایت حداکثری مخاطبین و هواداران خویش می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه سایر بخش های این پایگاه الکترونیکی را ملاحظه فرمایید.

خدمات برندینگ و هویت بصری

کانال تلگرام امکان امکان
خدمات برندینگ و هویت بصری

کسب و کارهای امروزی رفته رفته به یک نکته بسیار حیاتی دال بر اینکه باید به لذت های بصــری مخــاطب خــود نیــز احتــرام بگذارند پی برده اند و بسیاری به اهمیت آن واقف هستند.

شروع این لذت ها از زاویه دید مخاطب دقیقا از اولین باری خواهد بود که به لوگو، نماد و یا تایپوگرافی شما می نگرد.

در گام های بعدی می توانید این لذت را در محتواهایی که با نشان تجاری خود تولید می کنید چند برابر کنید.

امروزه بهره گیری از ساختار منسجم و پیوسته هویت بصری برند آنقدر توسعه یافته که به آن فراتر از یک مفهوم سازمانی نگاه می شود، تا جایی که بسیاری از کمپانی های پیشرو، دست به خلق فرهنگ سازمانی وابسته به برند، دکوراسیون داخلی گره خورده با عناصر برند و ادبیات متناسب با شخصیت برند زده اند که در نتیجه این تفکرات به یک درک عمومی در جامعه هدف خود می اندیشند.

اگرشما نیز می خواهید نامی را که متولد نموده اید، تبدیل به یک برند ماندگار نمایید توصیه می کنیم از تخصص و تجربه یک مشاور بهره مند شوید تا شما را برای خلق هویت بصری برند متناسب با استانداردهای جهانی برندینگ و گرافیک دیزاین  همراهی نمایند.

نباید فراموش کنید که برند یک درک، یک احساس،‌ یک برداشت، یک وابستگی معنادار و یک باور است که توسط جامعه پذیرفته و هر روز بزرگتر می شود و این راه نیازمند نقشه و ابزار مناسبی است که برند در هر لحظه پاسخگوی خوبی به اعتماد مخاطبین و مشتریانش باشد.

در کارگروه توسعه برند و کسب و کارهای امکان، ضمن بهره گیری از توان و تخصص تیم های آزاد حوزه برندینگ، خلق اسلوگان، گرافیک، موشن گرافی، مولتی مدیا و… از توان شرکتها و آژانس های تبلیغاتی خوش سابقه ای نیز بهره برده ایم که توان مشاوره ای، تحلیلی و کارشناسی ما را دو چندان نموده است، بنابراین توصیه می کنیم خلق هویت بصری برند و حتی فراتر از آن برندینگ خود را به ما بسپارید تا بصورت کاملا حرفه ای شما را در رسیدن به اوج همراهی کنیم.

اگر همکار دیگر ما را نیز به عنوان مشاور انتخاب نموده اید به شما تبریک می گوییم و برای حسن انتخاب شما و باور اینکه نیازمند حمایت هستید برایتان آرزوی دستاوردهای بزرگی داریم که منشا توسعه کسب و کارتان باشد.

طراحی لوگو | هویت بصری | لوگوی امکان | گرافیک امکان

طراحی لوگو | هویت بصری | لوگوی امکان | گرافیک امکان

 

در پایان پروژه های برندینگ و خلق هویت بصری برند، به شما شناسنامه برند و Brand Book حرفه ای تسلیم خواهد شد که می تواند راهگشای نیازهای شما در حوزه برندینگ باشد که از درون قصه برندتان استخراج شده است.

در برند بوک، تمام فعالیت های بصری مرتبط با برند شما استانداردسازی، تعریف و تبیین می شود تا همواره به عنوان یک سند حیاتی کنارتان باشد.

پیشنهاد می کنیم با مشاوران خود در امکان تماس بگیرید تا یک گام اصولی، حرفه ای و بی نقص به سمت آفرینش و یا بازآفرینی هویت بصری برند خود بردارید.

برای ارتباط سریع و سازنده از طریق لینک ارتباطی و در کمتر از ۲ دقیقه، پیامتان را برای ما ارسال نمایید.
خالق برند خویش باشید.

Visits: 501