4 کسب و کار خانگی کم هزینه، مناسب برای بانوان
دسته بندی: کارآفرینی

4 کسب و کار خانگی کم هزینه و مناسب برای بانوان

ایده هایی برای راه اندازی کسب کارهای خانگی کم خرج

بهترین فرصت های کاری برای زنانی که می خواهند بدون سرمایه و خطر زیاد، در خانه کار کنند صنایعی هستند که در شرایط سخت هم به قوت خود باقی می مانند. مانند محصولات و خدمات مرتبط با کودکان و حیوانات خانگی و خدماتی که می توانند پول شرکت ها را برایشان ذخیره کنند.

شما باید عاشق کاری باشید که انجامش می دهید. به ندرت کارآفرینی بسیار موفق پیدا می کنید که اشتیاق و علاقه به کسب و کار خود نداشته  باشد. صرف نظر از این که اهداف مالی شما “ثروتمند شدن” است، انتخاب مسیری که باعث  احساس رضایت و شادی شما در زندگی  می شود، بسیار مهم است.

راه اندازی و ادامه یک کسب و کار معمولا سرمایه اولیه زیادی احتیاج دارد اما همیشه نیازمند سرمایه گذاری در انرژی و وقت کافی است.

 

راه اندازی و ادامه یک کسب و کار معمولا سرمایه اولیه زیادی احتیاج دارد اما همیشه نیازمند سرمایه گذاری در انرژی و وقت کافی است.
در این مقاله به تعدادی ایده کسب و کاری که قصد شروعش را دارید، می پردازیم اما هرگز به انجام کار، خارج از چهارچوب ها و مقررات فکر نکنید. ممکن است که شما عاشق طبخ غذا باشید، اما هیچ وقت قصد راه اندازی یک رستوران را ندارید، بنابراین به فروش غذا به سازمان ها و اداره ها و یا به راه اندازی یک خیریه جهت جمع آوری غذا، فکر کنید. حتی ممکن است که بخواهید یک بیرون بر (کترینگ)، در آشپزخانه منزلتان راه بیاندازید و یا محصولات غذایی خود را در بازارچه های محلی و یا مغازه ها به فروش برسانید. حتی بهتر اینکه، یک بازار عرضه و تقاضا پیدا کنید و برای اولین بار محصولات خود را در آن ارائه کنید.

به عبارت دیگر، شخص “شما” در ایده کاری که به آن علاقه مند هستید با اهمیت است و شما را بهتر در عموم جلوه می دهد در میان رقابتتان منحصر به فرد می کند.

 

ترجمه و گردآوری: واحد تحقیق و توسعه دفتر مطالعات و پژوهش های علی شیخ زاده

 

1.کارآفرینی در وب سایت  eBay ( وب سایتی که از طریق آن افراد و یا کمپانی ها کالاهای خود را به مشتریان می فروشند.)

با ارائه محصولات درست، می توانید در سایت  eBay اقدام به فروش آن ها بکنید. در وب سایت eBay که بزرگترین خدمات آن لاین در فروش و حراج کالاها را ارائه می دهد، می توانید محصولات خود را در شرایط واقعی به قیمت خوب و پرسود بفروشید.

بهترین پیشنهاد برای کسب و کار در سایت eBay: مغازه های خرده فروشی که از کسب و کار خارج شده اند و یا محصولاتی که دیگر خط تولیدشان متوقف شده است را پیدا کنید. گزینه های بسیار زیادی دارید که  می توانید با تخفیف در وب سایت eBay بفروشید.

اگر هفته ای 20تا 30ساعت را به فروش در سایت eBay اختصاص دهید به راحتی می توانید هر ماه درآمدی حدود$1,000 – $2,000  داشته باشید. شاید برای اول کار خیلی درآمد چشمگیر و پر منفعتی نباشد اما در یک دوره یک ساله براحتی می توانید از دستمزد یک کار تمام وقت درآمد بیشتری را کسب کنید، با این مزیت که شما برای کسب و کار خودتان کار می کنید.

2.آیا انسانی صلح طلب هستید؟ پس به واسطه گری فکر کنید:

، برای واسطه گری به هیچ مجوز خاص و یا گواهی کاری نیاز نیست

 

واسطه ها (دلال ها) انسان هایی بی طرف و بی غرضی هستند که سعی می کنند بین اختلافات صلح ایجاد کنند تا از هزینه های دادرسی و حکمیت جلوگیری شود. بر خلاف قضات، واسطه ها تصمیم نمی گیرند که به یکی از طرفین حق بدهند. در اکثر ایالات متحده، برای واسطه گری به هیچ مجوز خاص و یا گواهی کاری نیاز نیست، اما  در بین وکلا، باید بهترینشان را در شبکه های مجازی ارائه دهند.

دلال ها در هر ساعت چیزی حدود 80 تا100دلار برای ارائه خدماتشان دریافت می کنند، اما بدیهی است که نرخ ها با توجه به مکان و تجربه شما تغییر می کند.

3.خدمات تلفنی:

اگر صدای دل نشین و مهارت های ارتباطی عالی دارید، و به جزئیات دقت می کنید، حتما به شروع یک کار خانگی که خدمات را به صورت تلفنی ارائه می دهد، فکر کنید. بسته به خدماتی که برای هر مشتری بعد از ساعت ها تماس تلفنی ارائه می دهید، ماهانه معمولا 200دلار درآمد دارد. هزینه های راه اندازی این کار فقط شامل خدمات تلفن، مجوز کار و تبلیغات می شود.

4.شروع یک کسب و کار در راستای ارائه کیت های کمک های اولیه:

این کار، یکی از طرح های "جمع آوری محصولات در خانه" نیست.

 

این کار، یکی از طرح های “جمع آوری محصولات در خانه” نیست. در سال 2003، یک کمپانی در ایالات متحده مربوط به ارائه خدمات پستی مبلغ 10میلیون دلار را به یک کارآفرین که محصولات کمک های اولیه را سفارش میگرفت، اهدا کرد. کیت های پزشکی و کمک های اولیه در میان سرمایه گذاران محبوب هستند چون به راحتی به فروش می رسند.

مخصوصا که طبق قانون، تمامی ارگان ها باید جعبه کمک های اولیه را داشته باشند کیت های کمک های اولیه قبل از مونتاژ تقاضای بالایی در مدارس، شرکت ها و صنایع دارند. شما می توانید بسته های مونتاژ شده را بسته به بازار کار بین 5 تا 150دلار بفروشید.

شروع و راه اندازی یک کسب و کار معمولا به سرمایه اولیه زیادی احتیاج دارد، اما همیشه به زمان و انرژی زیاد نیاز دارد. اگر از کاری که انجام می دهید متنفر هستید زمان کمتری برایش می گذارید و تلاش کمی برای موفق شدن می کنید اما اگر، عاشق کارتان باشید، حتی چیز های کوچک هم باعث رضایت کاری شما می شود.

ترجمه و گردآوری: واحد تحقیق و توسعه دفتر مطالعات و پژوهش های علی شیخ زاده
منبع اصلی:https://www.thebalancesmb.com/small-business-ideas-4161642

برای دانلود pdf این مقاله کلیک کنید.

 

Visits: 236

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *