۳ روش برای اینکه پست‌های خود را در اینستاگرام محبوب کنید.
دسته بندی: تبلیغات

۳ روش برای اینکه پست‌های خود را در اینستاگرام محبوب کنید.

راه‌های بسیاری برای اینکه پست‌های خود را محبوب و یا حتی به یکی از برترین پست‌های شبکه مجازی تبدیل کنید وجود دارد. یکی از مهم‌ترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی برای هر کسب و کار و برند  که به طور متوسط استفاده می‌شود، اینستاگرام است. ممکن است بپرسید چرا، پاسخ این است که تجزیه و تحلیل‌ها دروغ نمی‌گویند. اعداد و ارقام بیان می‌کنند که اینستاگرام یکی از قوی‌ترین رسانه‌هایی است که از امروز استفاده می‌شود. در ادامه با مقالات امکان همراه باشید.

اینستاگرام یکی از قوی‌ترین رسانه‌های اجتماعی است به همین دلیل، همه به دنبال جلب توجه در پست‌های خود هستند. در عین حال، با جلب توجه بیشتر، فرصتی برای به دست آوردن دید بیشتر حاصل می‌شود‌ و با دید بیشتر  فرصتی برای رسیدن به «برترین پست» ایجاد می‌شود؛ به خصوص در اینستاگرام.

در زیر سه راه کلیدی برای اینکه نه تنها تجربه خود را در اینستاگرام بهبود بخشید، بلکه واقعاً به پیشرفت پست‌هایتان کمک کنید و برند خود را به افراد بیشتری نشان می‌دهد، در حالی که توجهات و فالورهای بیشتری را برایتان دنبال خواهد داشت معرفی خواهیم کرد:

1. از هشتگ مناسب استفاده کنید.

طبق گفته Sprout Socia، 7 از 10 هشتگ استفاده شده در اینستاگرام برند هستند. هشتگ‌ها یکی از عناصر کلیدی امروز برای کمپین‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است و در همه رسانه‌ها به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد. با انتخاب هشتگ مناسب برای پست‌های اینستاگرامتان، آن برند و یا کسب و کار  را بهبود بخشید.

در عین حال، هشتگ برند همیشه نباید نام شرکت شما را شامل شود. با هشتگ‌ برند خود خلاقیت داشته باشید، و آن‌ها را سرگرم کننده کنید، اما اطمینان داشته باشید که آن‌ها به داستانی که برند شما قصد گفتن آن را دارد مرتبط باشند.

ترجمه و گردآوری: واحد تحقیق و توسعه دفتر مطالعات و پژوهش های علی شیخ زاده

“رسانه‌های اجتماعی رسانه نیستند. کلید گوش دادن، ارتباط برقرار کردن و ایجاد روابط است “- دیوید آلستون

2. توجه دیگران را جلب کنید.

لایک و فالور جمع کردن به تنهایی کافی نیست. نظرات، کلیک‌های تبلیغی و به اشتراک گذاشتن برای ایجاد تعامل بیشتر کلیدی هستند. آیا می‌دانستید که 70٪ پست‌های اینستاگرام حتی دیده نمی‌شود؟ در حالی که اینستاگرام دارای قوی‌ترین معیارهای تعامل برای رسانه‌های اجتماعی است، با این حال با بارگذاری بیش از حد مطالب و اشباع محتوای مواجه شده است.

الگوریتم جدید اینستاگرام بیشتر به سمت درگیر شدن صفحه گذشته در مورد نحوه تعیین آنچه که افراد می‌بینند، متمایل شده است. بنابراین برای اطمینان از اینکه شما قربانی “تله الگوریتم” نشوید، با استفاده از برنامه استوری در اینستاگرام، با سایر رقبا و سایر صفحات مشابه متفاوت باشید، محتوای ویدیویی  ارسال کنید، مکان‌ها را در پست‌های خود تگ کنید تا ترافیک را افزایش دهید و از این الگوریتم به نفع خود استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که کاربران اینستاگرام‌ در روزهای هفته نسبت به آخر هفته‌ها فعال هستند. با این گفته مطمئن شوید که زمان مناسبی برای ارسال پست‌های خود انتخاب می‌کنید.

3. از روش هشتگ  3 × 5 استفاده کنید.

این راهی جدید، متفاوت و روشی است که جرمی وارنر برای کمک به تقویت مشارکت در اکانت خود از آن استفاده می‌کند و دقیق‌تر و هدفمندتر از هشتگ‌هایی است که در پست‌ها و محتویات ارسال شده در اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش باید 3-5 هشتگ که سطح بالایی از تعامل را ایجاد می‌کند اما لزوماً زیاد از آن استفاده نمی‌شود را شناسایی کنید.

مهم‌تر از همه این است که اطمینان حاصل کنید هشتگ‌هایی که در این روش استفاده می‌کنید به برند، کسب و کار، پیام یا داستانی که می‌خواهید به  مخاطبان و مشتریان بالقوه بگویید مربوط باشد. . فقط از این تکنیک برای استفاده از هشتگ استفاده نکنید. خاص باشید، هدف‌دار باشید و مهم‌تر از همه واقعی باشید.

“آن را بسازید و آن‌ها می‌آیند” فقط در فیلم‌ها به درد می‌خورد. رسانه‌های اجتماعی یک “آن را بساز و پرورشش بده”، درگیرشان کن و در این صورت ممکن است آن‌ها بیایند و بمانند”، است.  -ست گادین

با انجام این کار شما به پست‌های خود اجازه می‌دهید که تعاملاتی را به دست بیاورند که به دنبال آن هستید و با تبدیل شدن به یک “پست برتر”، صفحه اینستاگرام شما رشد می‌کند، کسب و کار و یا برندتان بیشتر به چشم می‌آید و شما در نهایت به سمت فرصت‌ها و کسب و کارهای بسته‌تر تمایل پیدا خواهید کرد.

استفاده از اینستاگرام ابزاری عالی برای رسیدن به یک مخاطب جدید است، شبکه خود را بسازید و به پایگاه عظیم کاربران نشان دهید که شما که هستید، برند و یا کسب و کار شما چیست. استفاده از اینستاگرام  با شیوه‌ای هدفمند و مؤثر نام شما را به مخاطبینی که می‌خواهید جذب کنید می‌رساند، شبکه‌ای را بسازید که برای شما پول‌ساز باشد و به شما اهمیت دهد و نه تنها به پایگاه عظیم کاربران نشان دهید که شما که هستید و برند و کسب و کارتان چیست بلکه به آن‌ها نشان دهید که چرا باید با کسب و کار و برند شما تجارت کنند.

برای دانلود PDF این مقاله جذاب کلیک کنید.

ترجمه و گردآوری: واحد تحقیق و توسعه دفتر مطالعات و پژوهش های علی شیخ زاده

Visits: 89

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *